Cari Artikel

Monday, May 16, 2016

Bila aku cerita/ share tentang peluang biz zg ni kepada kawan2, mereka cakap.


Bila aku cerita/ share tentang peluang biz zg ni kepada kawan2, mereka cakap....!!

* tak apa lah man, kau buat dulu..berjaya nanti aku join lah..
* tak apa lah man, dulu aku dah join biz dengan kau, sontot je biz yg kau buat..
* tak apalah man, aku tak minat pelaburan2 ni..semuanya tipu belaka..
* tak apalah man, aku dah rugi banyak dah dengan skim2 emas ni...
* tak apalah man, aku dah selesa dengan biz aku buat hari ini..
* tak apalah man, tak lama biz ni..5-6 bulan lagi tak de lah di muka bumi ni,.
* takpelah man, aku tak nak..tunggu je BNM block/kacau..
* tak apalah man, aku dah serik, dah penat dah ikut kau punya biz semua tak menjadi..
* tak apalah man, aku dengar ramai dah kau tipu org, lari tinggalkan group dan tak bertanggungjawab..
* takpalah man, kau boleh lah, kau mmg pandai biz, aku tak reti, x pandai macam kau..
* takpalah man, aku dah takde duit..
* takpelah man, aku dah ada biz lagi bagus dari zg..
* takpalah man, aku tumpang hepi kalu kau berjaya dengan biz ni nanti..
* takpalah man, kalu kaya nanti jangan lupa zakat dan buat sedekah jariah..
* takpalah man, kau kaya pun mati juga..
* dan macam2 'takpalah' lah lagi..tak habis nak tulis..

Sejak join biz zg ni bla perkenalkan kepada kawan macam2 'takpelah' yg aku jumpa..dari awal join dulu sampai ke lo ni pun ada lagi kawan2 aku kata 'tak apalah'..

tak kesah lah..aku pun bukan nak ambil hati pun dengan jawapan korang semua.aku cuma nk kongsikan sahaja peluang yang ada..

bukan nak paksa korang join..itu hak korang nk atau tidak..tak kongsi takut dikatakan tak 'bagitahu pula bila ada peluang yg baik', jadi aku kongsi aku bagi tahu je lah..

korang tak nak takde apa masalah bagi aku..aku boleh kongsi kepada sesiapa sahaja di fb, di whatsapp, di sms, di wechat, di telegram dan lain2..kalu gagal sekalipun dalam perkongsian aku ni pun aku ada gaji setiap hari,

setiap minggu dan setiap bulan..itu yg aku suka..berjaya aku dapat lebih, gagalpun aku dapat berlipat2 kali ganda untung..

berkat kesabaran selama 11 bulan bersama zg alhamdulillah aku ada sesuatu yg boleh aku banggakan..dan aku harap dan doakan korang juga ada kesah kebanggaan dan kejayaan korang masing2...

kawan2 zg, nasihat saya teruskan usaha anda, fokus kepada apa yg anda mahu, jalan terus biarpun ada halangan/rintangan atau penolakan dari kawan2..ingat satu je..kita kongsi benda yang baik, in sha allah allah akan bantu usaha kita nanti..

0195527632 (Iskandar360)
GOLD WEALTH ADVISOR.
www.zenithgolds.com










0195527632 (Iskandar360)
GOLD WEALTH ADVISOR.
www.zenithgolds.com

‪#‎buatduitdarirumah‬ ‪#‎buatduitonline‬ ‪#‎duitonline‬ ‪#‎makemoneyonline‬ ‪#‎duitemas‬ ‪#‎emasfizikal‬ ‪#‎perlaburanemas‬ ‪#‎zenithgolds‬ ‪#‎makemoneyfromhome‬ ‪#‎onlinemoney‬

Banyak orang Melayu menganggap teori konspirasi terlalu mustahil untuk dipercaya


Banyak orang Melayu menganggap teori konspirasi terlalu mustahil untuk dipercaya atau jika memang benar,hal tersebut terlalu memalukan dan mengejutkan untuk dipahami. 

Walaupun mustahil, beberapa dari teori konspirasi itu berakhir sebagai kebenaran.

Saya kemukakan dari lolwot.com, "10 Shocking Conspiracy Theories Which Were Actually True".Inilah 10 teori konspirasi yang popular dalam sejarah Amerika, yang ternyata terbukti BENAR.

1) Kes Nayirah Al Sabah
2) Skandal Watergate
3) Penyeludupan Kokain oleh CIA
4) Kes Sifilis Tuskegee
5) Insiden Teluk Tonkin
6) Operasi Northwoods
7) Operasi Paperclip
8) Operasi Fast and Furius
9) Pembunuhan Martin Luther King 
10) Pemerintah USA dan pembunuhan terancang.

Sesiapa yang minat dgn teori konspirasi akan tahu kes2 diatas ini.Dalam semua kes ini ternyata teori awal menjadi BENAR.Jadi semua kebenaran akan dimulakan dgn teori.

Banyak orang Melayu menganggap teori konspirasi terlalu mustahil untuk dipercaya atau jika memang benar,hal tersebut terlalu memalukan dan mengejutkan untuk dipahami.

Kesesatan Syiah yang amat nyata


Kesesatan Syiah yang amat nyata ialah pada hari Asyura iaitu 10 Muharram.Islam melarang umatnya mecederakan diri sendri atas apa sahaja alasan.

Jika ada orang ingin mencederakan kita,hukum syarak boleh diubah untuk kita pada masa itu,yang haram boleh jadi halal.Ini dipanggil darurat.

Syiah bersedih diatas kematian Saidina Hussain RA tetapi tidak mengikut Nabi Saw.
Puak Syiah menolak hadis sahih dan menolak Imam Bukhari dan Muslim.

“Tidak termasuk golongan kami siapa saja yang menampar pipi (wajah), merobek saku, dan melakukan amalan Jahiliyah.”
(HR. Bukhari no. 1294 dan Muslim no. 103).

Kesesatan Syiah yang amat nyata ialah pada hari Asyura iaitu 10 Muharram.Islam melarang umatnya mecederakan diri sendri atas apa sahaja alasan.

Kesesatan Syiah yang amat nyata ialah pada hari Asyura iaitu 10 Muharram.Islam melarang umatnya mecederakan diri sendri atas apa sahaja alasan.







Khasiat Air Daun Ketumbar


Khasiat Air Daun Ketumbar hari ini kita minum ubat semulajadi..Say no to pils. Air daun ketumbar antiboitik,antioksidan,antikolestrol,cuci buah pinggang dan baik untuk hati.

Khasiat Air Daun Ketumbar hari ini kita minum ubat semulajadi..Say no to pils. Air daun ketumbar antiboitik,antioksidan,antikolestrol,cuci buah pinggang dan baik untuk hati.

Khasiat Air Daun Ketumbar hari ini kita minum ubat semulajadi..Say no to pils. Air daun ketumbar antiboitik,antioksidan,antikolestrol,cuci buah pinggang dan baik untuk hati.

Khasiat Air Daun Ketumbar hari ini kita minum ubat semulajadi..Say no to pils. Air daun ketumbar antiboitik,antioksidan,antikolestrol,cuci buah pinggang dan baik untuk hati.




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Rujukan