Cari Artikel

Sunday, March 20, 2016

ROKOK DAN YAHUDI


ROKOK DAN YAHUDI

ROKOK DAN YAHUDI

YAHUDI adalah bangsa yang cerdik lagi jahat. Israel dan Amerika adalah pengeluar terbesar rokok tetapi mereka amat teliti (bahkan melarangnya) di negeri mereka sendiri.

Perlu anda tahu Philip Morris, pengeluar rokok terbesar di Amerika menyumbangkan 12% dari keuntungan bersihnya ke Israel. Saat ini jumlah perokok di seluruh dunia mencapai angka 1.15 billion orang, dan 400 juta diantaranya adalah perokok Muslim, bererti umat islam menyumbang 35% dari jumlah perokok dunia.Keuntungan yang diraih oleh pengeluar rokok jenama Marlboro, Merit, Benson, L&M dan Dunhill mendapat setiap bungkusnya 10%.

DR. Stephen Carr Leon yang pernah meneliti tentang pengembangan kualiti hidup orang Israel atau orang Yahudi. Mereka memiliki hasil penelitian dari ahli peneliti tentang Genetik dan DNA yang meyakinkan bahwa NIKOTIN akan merosak sel utama yang ada di otak manusia yang tidak hanya kepada si perokok akan tetapi juga akan mempengaruhi “gen” atau keturunannya.

Pengaruh yang utama adalah dapat membuat orang dan keturunannya menjadi “bodoh”atau“dungu”. Jadi sekali lagi, jika penghasil rokok terbesar di dunia ini adalah orang Yahudi ! Tetapi yang merokok, bukan orang Yahudi. Siapakah yang kemudian menjadi pembeli asap-asap rokok buatan Negara Zionis itu? Anda, teman anda, orangtua anda, atau anak kita? Hanya kita yang boleh menjawabnya.

Dan sebatang rokok mengandung 4.000 zat/bahan kimia berbahaya bagi tubuh manusia, diantaranya:

aceton, zat penghapus cat
hydrogen cianide, racun untuk hukuman mati
methanol, bahan bakar roket
ammonia, dimethrilnitrosamine, pembersih lantai
nepthalene, kapur barus
toluene, pelarut industri
polonium, bahan bakar korek api
arsenic, racun mematikan serangga
cadmium, bahan aki mobil
carbon monoxide dan bhutane, gas beracun dari knalpot.

Inilah yang menjadi Agenda tersembunyi dari Kaum Zionis, masyarakat Non Yahudi di biarkan merokok dengan sepuas-puasnya, sedangkan mereka sebagai pengeluar rokok tidak memakainya, kerana selain mereka tahu bahwa di dalamnya terdapat zat yang merosak sel-sel otak atau kebodohan , selain itu untuk merosak generasi non Yahudi.

Negara yang paling kurang perokok adalah Israel diikuti Chicago Amerika(Yahudi paling ramai).

Kesimpulannya,saya juga perokok yang menyumbang kepada Israel..Nasihat saya mari kita sama2 kurangkan pembelian rokok.Nak suruh berhenti memang susah sbb saya tahu.

USAHA TANGGA KEJAYAAN.
Aameen.

sehari sebelum pesawat Dubai jatuh di Russia.. Mengapa Amerika tahu lebih awal?


sehari sebelum pesawat Dubai jatuh di Russia.. Mengapa Amerika tahu lebih awal?

Ya.. kerana terrorist2 tu semua ciptaan Amerika, iaitu negara ciptaan Uncle Sam a.k.a Samiri..

sehari sebelum pesawat Dubai jatuh di Russia.. Mengapa Amerika tahu lebih awal?

Akibat kelantangan P Ramlee terhadap kerajaan sarkas


Akibat kelantangan P Ramlee terhadap kerajaan sarkas

Akibat kelantangan P Ramlee terhadap kerajaan sarkas

Periuk nasi P.Ramlee ditutup oleh 2 syarikat yg dinaikkan oleh P. Ramlee:

1. Jaafar Abdullah, Eksekutif Shaw Brothers keluar surat memberhentikan khidmat P.Ramlee atas arahan RunRun Shaw dan RunMe Shaw. Ditulis, “Karya P.Ramlee tak bagus..”

2. EMI menamatkan kontrak P. Ramlee, Mrs Devan berkata “Lagu P. Ramlee dah tak laku.. orang tak beli”. EMI Malaysia juga kata kontrak P Ramlee adalah dgn EMI Singapura.

Harus diingat, P. Ramlee pulang ke Malaysia apabila Shaw Brothers yang suruh apabila pekerja Studio Jalan Ampas yg dibayar gaji amat rendah membentuk Union pekerja Melayu dan membuat banyak protes. Lee Kuan Yew arah Shaw Brothers ditutup utk sekat union itu. Apa tujuan LKY?

EMI pula seolah tidak lagi kenang jasa P. Ramlee. Seniman Agung ini telah memberikan pulangan yang sangat lumayan kepada EMI hasil dari ratusan lagu dan album P. Ramlee, Saloma dll… Kenapa perlu buang terus P. Ramlee? Ikon terbesar industri musik semasa itu? Bukankah kompilasi lagu P. Ramlee dan hasil lirik setta lagu P. Ramlee masih popular?

Itu lah dua punca dari bidang lakonan dan lagu yang telah jatuhkan karier P. Ramlee. Ianya satu bentuk pengkhianatan P. Ramlee adalah seorang pejuang seni yang berjuang memartabatkan budaya Melayu dalam filem dan lagu Melayu fu dalam nyanyian.

Tak cukup dengan itu, wartawan tempatan juga kerap memperlekeh usaha P.Ramlee pada ketika irama Pop Yeh Yeh, Blues, Rock dan Pop sedang meresap ke dalam jiwa anak bangsa. P.Ramlee terpaksa memboikot media yg sering memutarbelit kenyataan nya.

Karyawan pula ramai dengki dan merasakan mereka lebih baik. Apabila P Ramlee tubuhkan PERFIMA bersama HM Shah.. Dan turut disertai Jaafar Abdullah, Jins Shamsuddin dan Salleh Ghani.. Maka BOD putuskan bahawa P.Ramlee tak bagus sebagai pengarah filem kerana ‘tiada kelayakan akademik’.. Maka Jins Shamsuddin yg dilantik jadi Pengarah Filem kerana dia baru balik dengan sijil pengarahan filem dari London. Maka P.Ramlee dan HM Shah keluar dari PERFIMA pada Februari 1973. Segala usaha P.Ramlee disabotaj. 3 bulan selepas itu, P. Ramlee menjadi bertambah stress apabila menerima saman mahkamah. Beliau menjadi penjamin/guarantor kepada deorang kawan untuk satu pinjaman. ‘Kawan’ ini lesap, P.Ramlee berhadapan tindakan mahkamah yg boleh menjatuh hukum bankrapsi sedang P. Ramlee tidak ada wang untuk tebus diri. Beliau mengalami kemurungan dan kekecewaan yang amat sangat. Sedang Nasir P.Ramlee pula kawin di usia 19 dan keluar rumah. p.Ramlee kecewa dan marah kerana tidak bersetuju dengan perkahwinan itu.. Beliau menjadi tidak terurus, tak bercukur sehingga hari tragik itu.. Sedih.. Kecewa.. Stress hampir maksima.

Seminggu selepas menerima surat saman itu P.Ramlee meninggal dunia menjelang subuh 29 Mei, 1973 akibat serangan jantung. Sblm nya beliau mengadu sakit dada dan dalam kesakitan sempat berpesan kepada Sazali.. ” Jaga Mama baik-baik walau apapun yang terjadi…”

Innalillahi Wainna Illaihi Roji'un..

Akibat kelantangan P Ramlee terhadap kerajaan sarkas

Soalan, siapa yg mengawal media arus perdana?


Soalan, siapa yg mengawal media arus perdana?

Masih ramai pemakan2 dedak (hamba mind control) yg masih bersangka buruk pada pejuang2 Islam, dan berterusan sebar fitnah pada masyarakat..

Soalan, siapa yg mengawal media arus perdana?

Mahathir, Abuya atau Ust Ibrahim Libya?

Ya, Mahathir mengawal media 100% utk memfitnah musuhnya iaitu pejuang Islam..

Apakah kerana ketaksuban kamu pada setiap kata2 mahathir, kamu sanggup percaya dan sebar fitnah pada masyarakat?

Sanggup memutuskan silaturahim kerana mereka tak sokong mahathir?

Kerana taksbub mahathir, kamu sanggup merangkak di padang masyar minta ampun pada Abuya & Ust Ibrahim Libya?

Mahathir boleh tolong kamu di akhirat??

Pentaksub2 mahathir ni kalo madey reka skrip seks,liwat,akidah songsang etc, laju je mereka percaya 100%...

Tapi bila kita dedah kejahatan madey utk bersihkan nama pejuang2 Islam, golongan2 ini akan kata ini semua fitnah dajjal..

Fikir dgn akal yg waras la wahai pemakan dedak.. dgn mengawal media,pdrm,majlis fatwa,sistem kehakiman etc, semuanya Mahathir boleh buat...

Sbb tu cerita tentang dia semua yg baik2 jer... dah dia yg arahkan wartawan dan editor majalah tulis apa yg dia suruh..

Masih ingat ketika Abuya diheret utk buat pengakuan pada rancangan televisyen RTM kononnya beliau sesat?

Yg menjadi pengacara dlm rancangan tersebut adalah Sahara Yaacob.. dgn imejnya yg maaf cakap.. tak senonoh dan tak mencerminkan org Islam..

Apakah kamu lebih percaya pada orang2 sekular?

Majoriti penyokong2 che det ialah orang2 sekular....

Orang2 alim tak akan menyokong pemimpin sekular kerana mereka faham landasan ilmu berpandukan Al Quran..

Oleh itu hentikanlah fitnah & sangka buruk anda kpd pejuang2 Islam..

Kasihanilah keluarga2 mangsa...

WHOEVER CONTROLS THE MEDIA CONTROLS THE MIND.........

‪#‎Sekular_VS_Islam‬

MUSLIHAT DALAM FILEM TERBARU X-MEN - APOCALYPSE 2016


MUSLIHAT DALAM FILEM TERBARU X-MEN - APOCALYPSE 2016


MUSLIHAT DALAM FILEM TERBARU X-MEN - APOCALYPSE 2016

Filem X-Men terbaru yg bertajuk Apocalypse kemungkinan besar menciplak kemampuan Waliyullah Asif Barqiya yg hidup pada zaman Nabi Sulaiman a.s. Walaupun Nabi Sulaiman a.s. terkenal dgn pelbagai keramat dan mukjizat tetapi Asif memiliki kemampuan tertentu yg sangat luar biasa.

X-Men: Apocalypse menampilkan watak baru bernama Apocalypse atau En Sabah Nur. Ia watak baru yg akan diperkenalkan dalam filem terbaru X-Men yg bakal ditayangkan pada 2016.

Dalam trailer ini watak Apocalypse digambarkan mempunyai kebolehan membina bangunan Piramid Firaun hanya dgn kawalan minda.

Sementara Waliyullah Asif Barqiya pula berupaya (dengan izin Allah) memindahkan keseluruhan istana Balqis di hadapan Nabi Sulaiman a.s.

Makhluk kedua yg mampu memindahkannya ialah bangsa jin Ifrit. Ia sebagaimana yg telah diceritakan dalam Al-Quran.

============================================================================================================================

EN SABAH NUR DALAM X-MEN

Watak Apocalypse atau digelar En Sabah Nur (The First One) merupakan watak penjahat di dalam komik X-Men. Watak ini mula diperkenalkan dlm komik pada Mei 1986. Ia dicipta oleh Louis Simonson dan Jackson Guice.

Apocalypse dilahirkan di Aqaba, Jordan iaitu daerah berhampiran Laut Merah. Dia dipercayai sbg manusia pertama memiliki sel genetik mutan.Akibat kebolehannya yg luar biasa, genetik X tersebut telah menukar bentuk fizikalnya.

Keganjilan warna tubuh badannya menyebabkan dia ditinggalkan oleh masyarakat dan seorang lelaki bernama Baal (pemimpin pasukan Sandstormer). Baal menjaga En Sabah Nur dan mendidiknya cara mengawal kebolehan mutan.

Selepas melihat potensi kanak2 ganjil itu, Baal menamakan ia En Sabah Nur yg bermaksud The First One.

Baal telah mati akibat kecederaan ketika dia dan En Sabah Nur berlindung di dalam gua dari serangan tentera Firaun. Baal mendedahkan dia menyimpan teknologi alien (teknologi bangsa Jin) di dlm gua tersebut.

En Sabah Nur menukar namanya kepada Apocalypse dan menggunakan teknologi tersebut mengelilingi dunia. Dia pergi merentasi pelbagai kaum dan masyarakat di seluruh dunia meminta mereka mengakuinya sebagai Tuhan.

Tak lain tak bukan orang yg dimaksudkan ialah Samiri (Nabi Palsu)



p/s: Hollywood adalah milik Rothschild. Semua pengarah filem Hollywood adalah penganut agama Freemason (pengikut dajjal)


Grandmaster 44th Freemason iaitu Henry Kessinger telah keluarkan memo wajib dikawal ledakan penduduk yg semakin bertambah dalam dunia hari ini.


Grandmaster 44th Freemason iaitu Henry Kessinger telah keluarkan memo wajib dikawal ledakan penduduk yg semakin bertambah dalam dunia hari ini.
National Security Memo No: 200 ini mengarahkan agar dijalankan usaha utk mengurangkan penduduk dunia.
==============================================================
Petikan sebahagian kandungan memo tulisan Henry Kessinger:
"There is a major risk severe damage to world economy, political and ecological syatem begin to fail to our humanitarian values. The urban slums dwellers (though apprently not recent migrants) may serve as a volatile, violent force which threatened political stability.
International relation - population factors are crucial in and after determinants of violent conflicts in developing areas. There is no single approach which will solve the population problem.
The complex social and economic factors involved call for comprehensive strategy… At the same time action and program must be tailored to specific countries and group."
Dalam bahasa mudah, Kissinger melihat manusia (khususnya umat Islam) sebagai binatang ternakan..
Justeru, hari ini ada berpuluh2 lembaga, badan dan makmal sedang membuat kajian biologi. Ada yg bergantung rapat dgn universiti. Ada yg berkait rapat dgn kaji selidik tentera. Ada yg diwujudkan oleh syarikat pembuat ubat.
Malah semua makmal penyelidikan ini kait-mengait antara satu sama lain. Lembaga2 ini semuanya mendapat dana drpd syarikat pembuat ubatan-ubatan dan mendapat kontrak daripada Jabatan Pertahanan Amerika Syarikat.
Semua lembaga dan makmal ini adalah lembaga kapitalis. Tujuan penyelidikan ilmiah mereka utk membuat keuntungan maksimum dan mencipta penyakit2.
Ilmu pengetahuan mereka bukan digunakan utk kesejahteraan umat manusia tetapi utk mencari jalan agar perniagaan mendapat untung besar dan dalam masa sama dpt membunuh umat manusia setelah mereka jd hamba ubat.. Iyalah, lepas satu penyakit, penyakit lain pula yg datang akibat 'ubat2' yg dicipta di makmal Rockefeller..
Lagi ramai yg sakit, lagi baik utk ubat dijual. Kesihatan ialah perniagaan – inilah dasar Illuminati-Freemason.
Justeru, jgn terperanjat jika saya nyatakan bahawa virus AIDS, HIV, Ebola,H1N1 etc semuanya lahir dari bilik makmal.
Benar semuanya qada' dan qadar.. namun sikap tak ambil tahu dgn masalah2 dunia adalah bala kepada umat manusia...
p/s: siapakah kawan baik Henry Kissinger? Ya, mahathir..

Grandmaster 44th Freemason iaitu Henry Kessinger telah keluarkan memo wajib dikawal ledakan penduduk yg semakin bertambah dalam dunia hari ini.
eh Madey ada kat sebelah Grandmaster? Madey wat apa dalam persidangan freemason nie???

Cuba fikirkan bagaimana depleted uranium (DU) digunakan dalam perang di Iraq dan Afghanistan


Cuba fikirkan bagaimana depleted uranium (DU) digunakan dalam perang di Iraq dan Afghanistan

Cuba fikirkan bagaimana depleted uranium (DU) digunakan dalam perang di Iraq dan Afghanistan. Peluru2 baru yg dibuat oleh syarikat persenjataan menggunakan DU dlm peluru yg dpt meledakkan apa saje – dari kereta perisai hingga ke tembok2 tebal.
DU ini, dari apa yg diheboh2kan media pro-mason, adalah uranium yg telah mandul kuasanya. Justeru tak berbahaya kpd manusia. Kenyataan ini bohong!
Kajian demi kajian telah dijalankan yg menunjukkan DU ini membawa padah dan malapetaka yg maha hebat kpd umat manusia!
DU akan melahirkan barah. Anak2 yg baru lahir di Iraq dan Afghanistan – apabila ibu atau ayahnya telah terhidu DU – akan lahir bukan seperti bayi.
Ada yg berkepala besar. Ada yg bermata satu. Ada yg bengkang-bengkok. Bayi-bayi ini gergasi cacat yg dimunculkan oleh teknologi kaum imperial Anglo-Amerika.
Tujuan penggunaan DU ini cukup jelas. Penduduk akan berkurangan. Yang hidup akan terus-menerus memerlukan ubatan – ertinya mereka akan terus membeli ubat.
Karut? Kerana DU juga terkena kepada tentera mereka juga? Betul.
Benar mmg ada beribu2 tentera British dan soldadu Amerika yg telah mengambil bahagian dalam perang Desert Storm dan sedang menghadapi apa yang dipanggil Gulf Syndrom.
Ia adalah penyakit baru - pengidapnya akan mati perlahan2.
Pada akhir 1980-an, para veteran Desert Storm di United Kingdom menuntut agar Golf Syndrom ditakrif sebagai penyakit.
Permintaan ini telah ditolak oleh kerajaan. Kerajaan menafikan wujudnya penyakit ini.
Para veteran – satu demi satu mati. Anak2 mereka yg baru lahir ramai yang cacat sama seperti yang terjadi di Iraq dan Afghanistan.
Jangan hairan, kaum kapitalis Illuminati-Freemason mmg tak berhati perut.! Mereka penyembah Lucifer!
Apa yang penting, keuntungan besar, dan dalam masa yg sama dapat mengurangkan popilasi dunia.
Dan ini juga selari dgn dasar yg telah dibincangkan di Iron Mountains.
Ia juga dasar yg sedang dijalankan mengikut Memo No: 200 yg disarankan oleh Henry Kissinger.
Umat manusia perlu dikurangkan dlm dunia ini agar mereka yg kaya terjamin kesempurnaan hidup mereka - samalah seperti mengawal penduduk Kampung Kerinchi daripada berpindah ke Country Height atau menggodam setinggan di Kampung Berembang atau Buah Pala agar mereka tidak berani membuat rumah di Bukit Tunku.
Juga, hampir kesemua soldadu yg berperang itu adalah anak2 kelas bawahan. Mereka ini, seperti kata Kissinger: ''sampah yg akan membawa masalah..''
Soldadu Amerika hampir 80 peratus berkulit hitam dan Latino. Menghantar mereka ke medan perang cara terbaik utk mengurangkan jumlah mereka.
Anak2 orang kaya tidak akan masuk menjadi tentera. Malah George W Bush sendiri telah mengelak daripada pergi menyertai Perang Vietnam.
Setelah membaca, mengkaji dan meneliti dokumen yg "dibebaskan" atau yang telah dibocorkan, maka ternyata virus A (H1N1) juga telah menetas dari bilik makmal.
Dasar pengurangan umat manusia di bumi ini sedang berjalan dgn baik. virus2 yg disebarkan adalah sebahagian dari strategi itu.
Ada berjuta2 bahan kajian ilmiah dan tulisan2 para penyelidik yg menimbulkan isu ini.
Pada ketika ini, tela diheboh-hebohkan tentang satu vaksin yg akan muncul untuk melawan virus Zika. Ia juga pengiklanan besar dari kaum kapitalis (Mind Control).
Untuk sementara waktu kita diberitahu bahawa vaksin ini masih dalam kajian.
Bayangkan, mula2 kita ditakut-takutkan. Kemudian kita diberitahu jgn takut, ada jalan selamat. Tetapi jalan 'selamat' ini wajib dibayar. Cukup senang utk memerangkap.
Sama seperti menabur paku di jalan raya utk membocorkan tayar motosikal pengguna jalanraya. Beginilah sifat kapitalis. Beginilah cara Illuminati - Freemason memperbodohkan umat manusia.
Mereka mencipta VIRUS dan mereka juga mencipta ANTI VIRUS dan VAKSIN
Mereka mencipta VIRUS komputer yg menyerang dan menyusahkan byk komputer awam dan syarikat. Dan mereka jugalah yg menyediakan perisian2 ANTI VIRUS utk dibeli bagi mengaut keuntungan darinya. Dan jgn anda hanya ingat mereka mencipta VIRUS komputer sahaja, tetapi saintis2 mereka juga mencipta VIRUS alam nyata yg menyerang tubuh manusia.
Dan mereka jugalah yg menyediakan vaksin2 dan antivirus, juga utk mengaut keuntungan darinya hasil dari perniagaan ubat-ubatan itu. Malah mereka juga mendapat nama, kerana kononnya membantu MANUSIA menyelesaikan masalah dgn mencipta pelbagai VAKSIN yg dapat melawan pelbagai jenis penyakit. Jangan anda terpedaya dgn taktik mereka itu, itu taktik lama sebenarnya dan sudah dapat dikesan oleh mereka2 yg mengkaji dan menggunakan akal fikiran.
Dan sudah tentu golongan2 yg menyampaikan kebenaran ini akan dilabel sbgai PARANOID,KHURAFAT,TAKSUB etc...
Mengapa??
Kerana mereka telah jauh ketinggalan banyak ilmu..
mereka tidak faham tetapi 'bodoh sombong' lalu cara mudah utk menafikan tanpa ilmiah ialah, label mereka sbg PARANOID..........

'Ustaz Boneka' dan 'Professor Kangkung'


'Ustaz Boneka' dan 'Professor Kangkung'

Bila berlaku penindasan seperti kenaikan harga tol, TPP, GST dll, nanti ramai 'ustaz boneka' dan 'professor kangkung' yg menyeru semua org supaya terima setiap keputusan pemimpin, dgn alasan ini semua ketentuan Allah..

Ya benar, TAPI jgn lupe kenapa Allah turunkan manusia kat muke bumi,
utk jd khalifah..

kalau totally kata merasa tenang dgn kerosakan dilakukan pemimpin, nk berserah dan redha, tak perlu jd manusia, jd kucing..

Bukan pertikai kerja tuhan.. tapi kerja manusia yg di amanahkan!

Yang buruk2 semua nk salahkan Allah, yg baik2 tuju kat pemerintah.. sampaikan Najib boleh cakap ''setiap butir nasi yg kita makan adalah dari Umno..''

Ada ustaz umno berani tegur?

Bayangkanlah, sampai ustaz keluar statement, ''Allah yang naikkan harga barang...''

Apakah kamu tidak akan disoal diakhirat?

Ya ini berkaitan tauhid, tapi anda faham tauhid tu apa? menyeluruh.. agama, politik, ketenteraan, hak kewajiban, ajak lakukan kebaikan, tegah dan marah dengan kemungkaran..

Bukan pilih utk membela pemerintah demi periuk nasi, atau duduk ditengah2, dgn alasan ini semua sudah diatur tuhan sehingga kiamat..

Tuhan punya rencana tapi kita juga harus punya rencana.. usaha, doa dan tawakal..

“Sesungguhnya Allah tidak akan mengubah nasib suatu kaum kecuali kaum itu sendiri yang mengubah apa apa yang pada diri mereka,” (Ar Raad : 11).

Sesungguhnya rosak rakyat kerana rosak pemimpin. .

Rosak pemimpin kerana rosak ulama.

Kalau tidak kerana para hakim dan ulama jahat

Pastinya kerosakan pemimpin akn berkurangan kerana mereka takut penentangan hakim dan ulama.

-Imam Al Ghazali

ROCKEFELLER : PENIPUAN SYARIKAT-SYARIKAT FARMASI


ROCKEFELLER : PENIPUAN SYARIKAT-SYARIKAT FARMASI 

Bekas Naib Presiden Pfizer telah mendedahkan penipuan syarikat2 farmasi antarabangsa. Semua ubat2 di dalam dunia, daripada yg digunakan di hospital, klinik dan dijual di farmasi-farmasi adalah produk2 yan\\g dihasilkan oleh beberapa kerat shj syarikat2 farmasi antarabangsa.

Antara syarikat2 farmasi antarabangsa yg terkenal ialah;

- Abbot (Amerika)
- Novartis (Switzerland)
- Sanofi (Perancis)
- Pfizer (Amerika)
- GlaxoSmithKline (Amerika)
- Baxter International (British)
- Roche Holding (Switzerland)
- Merck & Co. (Amerika)
- AstraZeneca (Amerika) 

Syarikat2 di atas juga adalah pengeluar vaksin2 terkenal bagi sebarang penyakit yg melanda masyarakat dunia seperti Selsema Burung, Hepatitis, AIDS, cacar dan sebagainya.

Bekas Naib Presiden Pfizer, Dr. Peter Rost mendedahkan penipuan besar-besaran syarikat2 farmasi antarabangsa.

Pendedahan ini dimuatkan dalam bukunya yg bertajuk The Whitslerbloer, Confession of the Healthcare Hitman, Dr. Rost.

Pendedahan juga dilakukan dalam satu dokumentari khusus bertajuk One More Girl yang memuatkan pelbagai temu ramah dengan ramai pengamal perubatan.

Organisasi Perubatan, Kementerian Kesihatan, Institutusi penyelidikan di seluruh dunia sebenarnya terlibat dalam perancangan kotor menghasilkan vaksin-vaksin dan ubat-ubat palsu bagi meningkatkan keuntungan.

(Gambar) Anjuran Pfizer Malaysia. Kempen kesedaran penyakit pneumococcal atau kempen menjual vaksin di klinik-klinik swasta?

==========================================================================================================================================================================================

PEMBERIAN GERAN PENYELIDIKAN UNTUK MENINGKATKAN JUALAN

Menurut beliau, cara untuk memastikan setiap hospital kerajaan di seluruh dunia membeli ubat-ubat mereka ialah dengan cara menyumbangkan dana pendidikan kepada universiti-universiti dan institusi-insitusi penyelidikan awam.

Melalui dana ini, IPT dan institusi penyelidikan akan melakukan kajian perubatan dan mencadangkan penggunaan ubat-ubat dari jenama-jenama tertentu.

Nama jenama-jenama ini akan dimasukkan di dalam jurnal-jurnal penyelidikan mereka yang kemudiannya akan dijadikan rujukan oleh kementerian kesihatan dalam setiap negara.

Selepas itu, kerajaan akan mengeluarkan tender-tender pembelian vaksin dan ubat-ubatan daripada syarikat-syarikat yang menjual jenama-jenama ini.

Menurut Dr. Rost, hal ini dilakukan oleh semua syarikat farmasi besar di seluruh dunia.

Di Malaysia, melalui laman web rasminya, Pfizer juga menawarkan geran.

==========================================================================================================================================================================================|

JELAJAH FORUM-FORUM PERUBATAN 

Selain itu, menurutnya, syarikat-syarikat farmasi antarabangsa juga mengupah profesor-profesor atau doktor-doktor pakar untuk membuat road-show ceramah perubatan bagi menerangkan kelahiran ubat-ubat dan vaksin-vaksin baru.

Tujuan mereka berceramah dan berforum sebenarnya adalah untuk mempromosi vaksin jenama tertentu agar ia diguna pakai oleh pemilik-pemilik hospital swasta, klinik swasta dan pihak kerajaan.

Menurut Dr. Rost, syarikat membayar doktor-doktor yang berceramah ini sebanyak $1,000 – 2,000 sehari. Syarikat-syarikat farmasi membelanjakan billion dollar hanya untuk kos-kos ini.

Sudah pasti keuntungan yang mereka dapat adalah lebih kerana mereka bukan sekadar mempengaruhi kerajaan seluruh dunia malah PBB mengikut arahan mereka.

=================================================================================================================================================================================================================

PENIPUAN JURNAL-JURNAL PERUBATAN

Bagi mengukuhkan kepercayaan masyarakat awam, kerajaan dan doktor-doktor seluruh dunia, syarikat-syarikat farmasi ini menggunakan penerbitan jurnal-jurnal perubatan untuk mengeluarkan kertas-kertas kerja yang menyokong jenama vaksin-vaksin mereka.

Dr. Marcia Angell, ketua editor New England Journal of Medicine (NEJM), mengakui secara terbuka dalam artikelnya pada 2010, mengatakan kebanyakan kajian-kajian perubatan yang dibuat dan dijurnalkan, tidak boleh dipercayai.

Dr. Richard Hutton, ketua editor British Lancet mengakui separuh dari penyelidikan sains di dalam jurnal hanya menipu.

Dr. John Ionnidis dari Universiti Standford lebih berani lagi mengeluarkan kenyataan rasmi di dalam kertas kerjanya yang bertajuk,Why Most Published Research Findings Are False?

Dalam kenyataannya, beliau menyebut kebanyakan kajian perubatan adalah tidak benar. Sampel kajian mereka sangat kecil saiznya dan tidak mencukupi utk mengukuhkan hujah-hujah dalam sesuatu penyelesaian.

Semakin kecil sampel semakin kurang kebolehpercayaan sesuatu penyelidikan.

Tambahnya lagi, amat malang sekali, dengan kajian-kajian yang lemah dan tidak tepat itu, pengamal-pengamal perubatan sekarang tetap menjadikan jurnal-jurnal itu sebagai rujukan malah mempercayainya pula.

==========================================================================================================================================================================================

KESIMPULAN

Bagaimana kita di Malaysia? Adakah ada doktor-doktor pakar di Malaysia yang berani mendedahkan konspirasi-konspirasi perubatan ini?

Di Malaysia, antara mafia farmasi yang terbesar di dunia iaitu Abbot Corp. sudah pun membuka satu makmal baru di Kawasan Perindustrian Kulim Hi-Tech, Kedah.

Ia belum beroperasi. Ia hanya berada di sebelah kilang kontroversi iaitu First Solar, iaitu kilang yang dihalau kerajaan Australia kerana mengeluarkan bahan-bahan buangan toksid.

(Gambar) Majlis pecah tanah, Abbot Corporation di Kulim pada 10 Sept 2014 oleh Mukhriz Mahathir. Gambar dari Bernama. 

ROCKEFELLER : PENIPUAN SYARIKAT-SYARIKAT FARMASI

Sebagai org Islam, kita mesti tahu apa yg perlu dibuat dlm situasi skrg


Sebagai org Islam, kita mesti tahu apa yg perlu dibuat dlm situasi skrg

Sebagai org Islam, kita mesti tahu apa yg perlu dibuat dlm situasi skrg.. tapi, ramai yg asik tanya, apa solution?

''Alaa.. tak payah la dedahkan rahsia2 musuh Allah.. pandai cakap je tapi ape tindakan kita?''

''Alaa.. kan perancangan Allah lg hebat.. tak yah risau.. enjoy!''

Maka kawan2nya pun terpengaruh, dan terus leka dgn dunianya...

Apabila Rasulullah bgtau tentang hebatnya perancangan dajjal kuasai dunia, apakah para sahabat akan cakap.. ''tak perlu risau, perancangan Allah lg hebat..?''

Sedangkan tujuan Rasulullah adalah utk kita insaf dan tingkatkan amal...

Begitulah mentaliti 'geng nasi lemak' yg tak mahu berubah dan sedarkan kawan2 yg masih leka... tak payah amik tau katanya..

hello bro, kerana tak amik tau lah, Islam berbunuhan sesama Islam.. nk berjihad tapi tak kenal mana tentera Allah mana tentera dajjal..

mcm mana nk lawan musuh Allah kalo tak kenal musuh?

bila umat islam ditindas, terjadi sesuatu malapetaka seperti 9/11,MH370,MH17, kamu tak tahu siapa benar siapa salah... kemudian sebar maklumat salah pada org awam...

Kerana tak amik taulah, kita semua sudah terperangkap dlm sistem freemason...

Mmg kita dah terlambat utk lawan mereka, sbb kita sendiri sedang terperangkap dlm sistem mereka..
tapi kita ada ALLAH...

apa yg kita boleh buat, sedarkan golongan2 yg masih belum fhm tentang agenda Mind Control yg memecah belahkan kita...

Fhmkan mereka bhw punca kecelaruan politik dan perpecahan melayu telah diatur mason sejak perjanjian kemerdekaan lg..

Konflik2 dlm politik perlu sentiasa dicetuskan supaya rakyat percaya pada demokrasi dan berpecah belah.. itulah strategi mason yg mengawal sistem politik kita hari ini..

So kita kena bersatu, bebaskan diri dari maksiat, tingkatkan amal,penuhkan saf... bila islam bersatu bantuan Allah akan sampai inshaa allah..

“Dan berpeganglah kamu semuanya kepada tali (agama) Allah, dan janganlah kamu bercerai berai..” Surah Ali ‘Imran: 103

Jika sekiranya penduduk negeri-negeri beriman dan bertakwa, pastilah Kami akan melimpahkan kepada mereka berkah dari langit dan bumi, tetapi mereka mendustakan (ayat-ayat Kami) itu, maka Kami siksa mereka disebabkan perbuatannya. (Surah Al A'raaf 96)

Hari ini ramai yg rosak buah pinggang akibat sekian lama jd hamba ubat2 hospital..


Hari ini ramai yg rosak buah pinggang akibat sekian lama jd hamba ubat2 hospital..

Hari ini ramai yg rosak buah pinggang akibat sekian lama jd hamba ubat2 hospital..

Rahsia2 perubatan yg hebat mereka sorokkan utk kegunaan mereka shj.. cannabis oil mereka amalkan, tapi disini diharamkan, sebaliknya mereka suruh kita kemo utk rawat penyakit2 kronik..

kemo yg memudaratkan dan menelan kos puluh2 ribu!
lepas kimo, rambut gugur, antibodi kurang dan senang dpt penyakit lain..

So, duit lagi.. beli ubat itu, ubat ini....

Apakah anda rasa ini bukan satu penindasan?

Apakah ini bukan sistem perhambaan?

Owh.. ini semua paranoid.. banyak tengok dvd

Kita akan hidup lebih sihat jika HOSPITAL dan FARMASI jual ubat berasaskan ganja,ketum, habbatus sauda, Zafaran etc.. tapi sebaliknya kita disuruh telan pil2 merbahaya yg mana pil2 itu sebenarnya meracun kita perlahan2.

Kenapa ya? owh, fikir positif.... ini semua khurafat.. paranoid...

Ubat2 merbahaya adalah perniagaan paling menguntungkan..
mereka jadikan kita hamba pil2 dadah dan kimia..

Ubat yg dicipta bukan utk menyembuhkan, tapi hanya meredakan sakit buat sementara, supaya pesakit bergantung dgn ubat setiap masa/seumur hidup.

Aii.. pentaksub2 madey baru tahu ke berita TV tu penipu?


Aii.. pentaksub2 madey baru tahu ke berita TV tu penipu? nampak sgtlah dorang ni dulu penonton setia Buletin Utama... abis tu tak tanya plak zaman Mahathir dia control media ke tak.. sekarang mmg la zaman najib sbb dia PM.. kalo zahid komedi PM, dia pulak la yg control media arus perdana.. dan paling menyedihkan, konflik2 ni sengaja dicipta.. utk pecah belah bani melayu.. wayang ikut skrip broo.. alahaii.. nak kesian apenye??
Mahathir & Najib rileks je gelak2 happy kat luar.. kita je yg emosional tengok lakonan depa..
Apa kamu ingat Buletin Utama TV3 semasa zaman mahathir telus ke?? lagi la banyak berita2 lucah... Al Arqam skandal seks la, Sukma Darmawan diliwat lah, polis usung tilam kehulu kehilir la.. tompok air money lah.. Ust Ashaari mengaku imam Mahdi la... Ust Ibrahim akidah songsang la .. parahh... budak2 kecik pun terpengaruh..
Tun Salleh Abbas pun kena fitnah mcm2 malah dimusnahkan kariernya gara2 enggan tunduk pada beliau.
Zaman najib ni ade gak berita2 lucah, skandal seks Mustafa ali, video seks anwar dgn amoi... Saiful Bukhari diliwat, tapi skrip asal tetap dari orang yg sama, mahathir..
Aii.. pentaksub2 madey baru tahu ke berita TV tu penipu?

Setiap salah faham itu pasti ada puncanya


Setiap salah faham itu pasti ada puncanya

Manusia yang mempunyai hati tetapi tidak mahu memahami dengannya,mempunyai mata tetapi tidak mahu melihat,mempunyai telinga tetapi tidak mahu mendengar,mereka itu seperti binatang ternakan,bahkan lebih sesat lagi.(QS: Al-A’raaf)
Setiap salah faham itu pasti ada puncanya.. pasti ada dalangnya.. umat berpecah belah pasti ada sebabnya.. tugas kita sbg khalifah atas muka bumi ni.. tegakkan kebenaran..amar ma'ruf nahi munkar.. bela pejuang2 Islam.. bukan jd kucing.. nampak kezaliman dan fitnah berleluasa, tapi kita duduk je makan dedak..
kita jgn jadi ayam ternakan (pemakan dedak),hanya telan setiap kata2 pemerintah dan berdiam diri dgn kezaliman.. kemudian bila ditabur dedak (berita2 palsu), angguk percaya malah sebarkan pada masyarakat.. yg menafikan akan dilabel sbg katak bwh tempurung malah dijadikan musuh.. akibatnya umat berpecah belah.. berpuak2..
kat akhirat nnti satu hal merangkak cari Abuya dan ahli2 Al Arqam di padang masyar.. masa tu nk minta tolong kat tun M?
Sy cuba utk tidak cite tentang mahathir, sbb ramai kat sini pentaksub2 mahathir.. tapi kelmarin ramai pula minta pencerahan isu Arqam.. memandangkan org yg control media dan badan2 kerajaan ketika itu adalah tun M, dan beliau bertanggungjwb menyebar pelbagai fitnah terhadap Arqam, bagaimana pula utk sy tidak mengaitkan beliau? Takkan nk kaitkan Rani kulop pulak?
Bila kita kaitkan mahathir, ramai pula yg menafikan dgn hujah mahathir tu orang alim.. itu kamu baca dari media2 pro mason mmg la semuanya suci tentang beliau.. wartawan dan editor majalah hanya tulis apa yg disuruh.. mufti2 makan gaji.. takkan kuli nk lawan bos? kena pecat lah jawabnye..
Ramai yg bukan main berapi cite pasal Illuminati tapi bila nama2 pemimpin idola mereka dikaitkan, mereka bersikap defensif..
Kerana apa?
Sbb tak fhm konsep dan percaturan mason dari awal.. dia skip bab1 sampai 30, pastu terus start dari bab 30.. mcm mana nk fhm?

Bagaimana nk hapuskan riba?


Bagaimana nk hapuskan riba?

''Alaa.. korang ni tau cite jer.. tapi takde tindakan... tau komplen kerajaan jer.. tak reti bersyukur..''
hello chai.. rakyat marhaen ada kuasa utk ubah dasar?
Selagi pemerintah amalkan sistem riba slagi itulah ekonomi negara tak berkat... byk malapetaka...
Bagaimana nk hapuskan riba?
Sebenarnya, yang buat keputusan samada utk buat riba atau tidak ialah Federal.
Bank ikut HQ bukan ikut negeri/cawangan.
HQ terikat dengan Bank Negara punya dasar.
Lesen bukak Bank Negara keluar dari pihak2 bahagian Federal.
Negeri punya kuasa seperti Majlis Bandaran Kota Bharu hanya berkuasa utk bukak gerai. bukak gerai dgn bukak Bank tak sama kak oii.
Kita amal RIBA, CUKAI, sekularism etc kerana yg memimpin negara kita ialah orang2 munafik..
Riba adalah bergantung pada Bank Negara punya keputusan.
Bila nk ubah dasar Bank Negara, kena pegang PUTRAJAYA, baru boleh ubah dasar, untuk hapuskan riba, ketirisan etc..
Nampak gaya 'kerajaan boneka' akan tetap memerintah selagi berpaksikan democrazy...
So apa tindakan??
Pertamanya, kita kena sedar diri yg umat Islam dah terlambat nk hapuskan sistem2 Mason, sbb kita sendiri sedang hidup dlm sistem ciptaan mereka.. dan kena sedar diri yg dunia dah berada di penghujung ‪#‎Fasa_4‬.. iaitu Sistem dajjal..
Apa pilihan yg kita ada skrg? Kembali pada Allah.. bersatu...penuhkan saf.. sedarkan yg masih leka melalui usaha2 dakwah... dan bantuan Allah akan sampai inshaallah..
Perpecahan berlaku apabila sekelompok manusia menolak kebenaran.. kerana mindanya telah disihir oleh fitnah dajjal (Mind Control)
Menjadi tanggungjwb setiap umat Islam utk menyampaikan dakwah dan memberi kefahaman kpd mereka.. Apabila mereka sedar bahawa perpecahan bani melayu telah diatur mason melalui drama2 politik, inshaallah akan timbul kesedaran utk bersatu...
Fahami firman Allah SWT :
“Dan berpeganglah kamu semuanya kepada tali (agama) Allah, dan janganlah kamu bercerai berai..” Surah Ali ‘Imran: 103
Jika sekiranya penduduk negeri-negeri beriman dan bertakwa, pastilah Kami akan melimpahkan kepada mereka berkah dari langit dan bumi, tetapi mereka mendustakan (ayat-ayat Kami) itu, maka Kami siksa mereka disebabkan perbuatannya. (AL A’RAAF 96)
p/s: Ayat2 Quran utk difahami dan diamalkan, bukan sekadar dibaca....
So dah baca kenapa tak amal? kan Allah suruh kita bersatu dan bebaskan negeri dari maksiat?

Alaa.. tak payah la amik tau ilmu fitan & percaturan2 mason


Alaa.. tak payah la amik tau ilmu fitan & percaturan2 mason

'Alaa.. tak payah la amik tau ilmu fitan & percaturan2 mason... baca surah Al Kahfi je dah.. simple.. Islam itu mudah..'' kata GNL.....

hello sedara.. Al Quran itu bukan sekadar dibaca. Bukan sekadar dihafal. Paling penting difahami kemudian diamal.

Kalau tak faham mcm mana nak amal?

Kalau baca sekadar baca, nasrani dan yahudi juga membaca kitab 'suci' agama mereka.

Org2 yg ambil tahu dan sebar dakwah ni sbb mereka faham ayat2 Quran yg dibaca..

Sbb kaji Quran dan hadislah kita dapat tau byk ilmu fitan..

Siapa yg ajar kamu tak perlu kenal musuh Allah?
.
Ibaratnya kamu doa nk lulus exam, tapi tak perlu study.. doa je dah...

Sedangkan islam mengajar kita usaha, doa dan tawakal..

Masih tak nampak ke huru hara akhir zaman yg dah berlaku hari ini?

Ini baru Fasa 4....

Islam itu mmg mudah, tapi kamu yg ambil mudah....

Akibat dari tak nk ambil tahu la Islam berada di kedudukan paling rendah saat ini...

Masih ramai 'ustaz2 boneka' yg ajar ajaran sesat, membela kenaikan cukai & GST


Masih ramai 'ustaz2 boneka' yg ajar ajaran sesat, membela kenaikan cukai & GST

Masih ramai 'ustaz2 boneka' yg ajar ajaran sesat, membela kenaikan cukai & GST dgn memutarbelit fakta sejarah Islam..
Kemudian buat cerita melalut2 tentang jizyah demi bela GST.. kononnya pakar sejarah Islam.
hello sedara.. Abes tu knpa ya Nabi sebut turun Nabi Isa a.s nti baginda akan hapuskan jizyah?
Ertinya jizyah berleluasa..bkn kafir zimmi jer yg kena tp org Islam sekali kena..dan Nabi Isa a.s akan perbetulkan kecelaruan itu..
Jgn kamu kata time Nabi Isa a.s semua org kafir dh x der.. bkn ke time berlaku kiamat nti yg tinggal utk menyaksikan kiamat adalah org2 Kafir..
Kita dh kena zakat tp still kena byr cukai sepanjang tahun, bkn tggu ada maslahat..
Cukai berlapis lapis bhai.. dari pelabuhan kena tax, smpai ke vendor kena tax,smpai ke pengedar kena tax..
Kharaj bg tuan tanah yg terdiri dari org2 Kafir..
Ni dgn kita2 ni sekali kena cukai tanah cane plk tu..
Tanah kita ni taraf Ghanimah@harta rampasan perang ke..
Jizyah dan kharaj lavel apa tu..rakyat M'sia ni semua kafir zimmi ke bhaii..
Mereka juga keliru antara cukai dan zakat.. dalam islam ada pelbagai zakat.. jangan zakat di kata cukai plk..
Ulama2 sejati seperti Tok Janggut, Mat Kilau, Datok Bahaman, Datok Maharajalela, Panglima Hitam,Datok Siamang Gagap, Dol Said yg dibunuh kerana lawan British tu bkn asbab menentang cukai ke?

Singapore, Australia ok je laksana GST


Singapore, Australia ok je laksana GST

Alaa.. Singapore, Australia ok je laksana GST.. rakyat malaysia je yg bising.. kata pemakan2 dedak..
Hello... Singapore & Australia urus negara mcm mane chai? gaji rakyat dia sama mcm sini ker?.. currentcy dorang tahap mana?.. hutang luar dia ada smpai 740 bilion ke chai?
Singapore & australia x ade sawit x ade balak, lombong biji timah etc,sbb dorg xde dorg pkai GST, tp malaysia smua ade, knp msti nk ade GST?
Lagi satu, Australia & Singapore tu negara Islam ke?
Nak ikut cara pemerintahan Freemason atau cara pemerintahan Rasulullah?
Lepas tu dia nafikan dan lari topik :
''..kerajaan da buat sekolah, bayar gaji penjawat awam dan beri subsidi, bina masjid.. korang mmg tak kenang budi..''
Kita bicara soal GST.. kenapa kamu meleret cerita buat sekolah, bina masjid, byr gaji dan segala subsidi ni.. Itu semua pakai duit kerajaan ke?
Di Amerika juga ada masjid, adakah Obama seorang yg jujur berhati mulia?
Kalau tak bina masjid, sekolah dan keperluan2 rakyat, mcm mana control nk minda rakyat? Perlu tunjuk sedikit tanggungjawab supaya rakyat percaya pada pemerintah...
Seperti ustaz boneka, perlu selit 30% bidaah utk control minda rakyat..
Contoh, dia akan kata tak solat dosa,hormat ibu bapa.. supaya peminatnya percaya dia bagus.. tetiba dia selit, GST bagus, kerajaan tak kufur, hudud tak sesuai, Allah yg naikkan harga barang etc...
So peminat2nya akan terpengaruh sbb percaya ustaz ni hebat, selalu masuk tv.. so takkanla ustaz ni nak tipu?
mcm buku2 teks sekolah juga, ada fakta yg betul dan banyak yg tipu....
Itulah namanya Projek Mind Control....
===============================================================
PENCERAHAN
K'jaan tampung semua kos pembinaan2 tu melalui kekuatan ekonomi domestik spt hasil komoditi dan cukai SST..
GST ni bila..baru thn ni kan..so jgn konar baring pusing ke zaman belakang..
Kamu kata GST 6% ya..
Hangguk kamu 6%..
16% tau x..
SST baru dlm belanjawan aritu pm umum akan dimansuhkan..
Jd yg berjalan hari ni adalah SST+GST..
Lps tu semua belanjawan kementerian lain dipotong..JPM plk naik belanjawan..utk apa?
Gali lobang tutup lobang?
Kamu tahu dimana berlaku pembaziran??
Nk sgt Tahu??
Pembaziran berlaku pd perjanjian konsesi yg berat sblh..projek yg berkos 50 juta jd 200 juta..sbb per..sbb kronisme..
Projek ratus ribu jd 5 juta..
Bg pinjaman 32juta pd kroni tp x der tetapan takwim pembayaran.. tang situ yg berlaku pembaziran. .itu x masuk arahan utk lupuskan hutang calon2 depa yg nk bertanding PRU lg.. dh tiap2 Penggal begitu, mana nk bertambahnya kantung negara??
Tang byr gaji x membazir la kak oii..sbb duit tu akan dibelanjakan blk utk urusan harian dan duit tu akan kembali kpd perbendaharaan negara..
Itu yg org bising2..
Tanya blk berapa sen dari pendapatan dari GST yg dipulanglan kpd Rakyat..
Purata bayaran GST sehari rakyat M'sia adalah 16 ringgit..
Dan Brim yg baru umum naik tu hanyalah 14 sen sehari shj dari 16ringgit kamu yg depa ambil..amik 16 ringgit sehari drpd seluruh rakyat dan bg kpd golongan tertentu..bkn semua dpt blk..
Lps tu kamu nk tanya rakyat marhaen yg bkn penentu dasar negara ni buat apa..
hello chai..
You should ask pembuat dasar..bkn kpd golongan yg menanggung kesan drpd pembuat dasar..
Ibarat kamu tanya tukang paip knpa kapal terbang hilang auto pilot..
Kan mcm bangang punya soklan tu..
Yg kena tindas ni yg kamu tanya buat apa?
Rakyat ada kuasa mcm Perdana Menteri??
Layakkah Malaysia Kutip Cukai? :

Kos pembinaan highway dah lama balik modal


Kos pembinaan highway dah lama balik modal


Kos pembinaan highway dah lama balik modal, tapi kita akan tetap kena bayar tol utk selama2nya..

harga tol semakin mahal, lepas tu buat statement bayar tol satu jihad, setan mana ajar?

Begitu juga GST akan terus dilaksanakan sehinggalah tiba Fasa 5 iaitu sistem Khilafah. Dikhabarkan cukai GST bakal naik tak lama lg..

Cukai & GST adalah penindasan, tapi ulama2 boneka menyokong..

Takut2 jika dah terbiasa mkn duit syubahah, maka lidah pun berbelit-belit..

Persoalannya. layakkah kerajaan Malaysia kutip cukai? dan apa hukumnya disisi Islam?

Rakyat telah di mind control oleh ramai ulama boneka yg sesuka hati menyamakan malaysia hari ini dgn zaman Khalifah Umar Abdul Aziz.. begitu juga dgn qoute pendapat imam Nawawi..

Tapi persoalannya ialah,

Adakah layak penguasa kita disandarkan kepada dalil2 Imam Nawawi dan sosok Khalifah Umar Abdul Aziz utk mewajarkan ijtihad yg sudahpun tertutup pintunya ini??

Praktik pemerintahan Khalifah Umar Abdul Aziz adakah diikuti sepenuhnya sehingga berasa layak utk kita bersandar dgn ijtihadnya?

Adakah kita dapat masuk dlm ciri2 negara yg Imam Nawawi dimaksudkan sehingga berasa layak nak bersandar kepada ijtihad beliau? Atau Imam Nawawi berlepas diri dari mereka kerana betapa jauhnya mereka dari praktik wajib di zaman beliau pun kita tak buat..

PENCERAHAN....

Dalam islam, ada keadaan cukai terpaksa dikutip, iaitu jika negara dilanda perang atau negara sudah kehabisan hasil bumi.. dan cukai yg dikutip hanya 1 cukai sahaja.. sedangkan malaysia kaya dgn hasil bumi.. haram utk kerajaan kutip cukai.

Apa masalah yg berlaku ketika zaman saidina umar hingga saidina umar berijtihad utk mengutip cukai?

Zaman saidina umar cukai yg dikutip hanya 1 cukai sahaja, kerana darurat. tapi di malaysia ada mcm2 cukai.. cuba kira ada berapa cukai di malaysia?

Inilah sistem perhambaan ciptaan 'mereka'..

Rakyat dijadikan hamba utk menanggung kerajaan dan hutang negara sedangkan pemimpin sentiasa dilimpahi kemewahan!

Zaman saidina umar sbb masa tu islam tgh mengembangkan pengaruhnya dan berlaku peperangan jdi rakyat diminta menyumbang..

di malaysia ada perang sana sini ke? hasil bumi dah habis ke? siapa sebenarnya yg membaham hasil bumi??

SENANG BETUL JADI KERAJAAN.. DAH PANDAI BUAT HUTANG RM740 BILION RAKYAT PULA YANG KENA TANGGUNG !!!

GST satu tanda kegagalan mengurus kewangan negara yg kaya dgn pelbagai hasil bumi.

GST satu tanda cara mudah utk kutip/rompak duit rakyat cover HUTANG KERAJAAN YANG BOROS DAN SENTIASA HIDUP MEWAH..

Apakah Khalifah Umar Abdul Aziz & Imam Nawawi bermewah-mewahan seperti DS Najib dan para menterinya?

Sudah tentu Khalifah Umar Abdul Aziz & Imam Nawawi SAMA-SAMA SUSAH & SENANG bersama rakyat..

Masalah negara khususnya kewangan juga berpunca dari budaya rasuah, kronisma dan ketirisan kerajaan . Amalan 'You Help Me and I Help You' yg sering dicanang oleh kerajaan adalah bukti betapa teruknya amalan kronisma oleh pemerintah

Lihat video ni :





Setelah melihat video keparat ni, adakah anda rasa wajar kerajaan kutip cukai & GST?

Alaa.. Singapore & Australia ok jer laksana GST..

Hello bro.. Singapore & Australia urus negara mcm mana?.. gaji rakyat dia sama mcm sini ke?. currentcy dorang tahap mana?.. hutang luar dia ada smpai 740 bilion ke bhai..

Singapore & australia x ade sawit x ade balak, lombong biji timah etc,sbb dorg xde dorg pkai GST, tp malaysia smua ade, knp msti nk ade GST?

Lagi satu, Australia & Singapore tu negara Islam ke?

Nak ikut cara pemerintahan Freemason atau cara pemerintahan Rasulullah?

‪#‎Democrazy‬

🌷 LIST🌷 LIST ARRAHNU YG TERIMA PRODUK GOLDBAR ZENITHGOLDS.. TERKINI..🌷 -


🌷 LIST🌷 LIST ARRAHNU YG TERIMA PRODUK GOLDBAR ZENITHGOLDS.. TERKINI..🌷 -


🌷 LIST🌷 LIST ARRAHNU YG TERIMA PRODUK GOLDBAR ZENITHGOLDS.. TERKINI..🌷

List Arrahnu yg terima produk dari goldbar zenith.
(Wassap is segera sekarang 0195527632)

1. Arrahnu Express
-Gold bar, dinar, brg kemas

2. Arrahnu Pos
-Dinar dan brg kemas

3. Koprimas
- Dinar dan brg kemas

4.Bank islam
- gold bar, dinar dan brg kemas

5. Bank rakyat
- brg kemas

6 . Arrahnu koperasi kelantan
- goldbar, dinar, barang kemas

7. Arrahnu Yapeim
- brg kemas

8. Arrahnu maidam terengganu
-gb,dinar,bk

Ar Rahnu KPF dibuka di

1) JENGKA (09-4661899)
No 64, Lorong Baiduri 7, Nadi Kota,
26400 Bandar Tun Abdul Razak Jengka, Pahang.

2) TERENGGANU (09-6241899)
29-B Ground Floor, Jalan Kota
20100 Kuala Terengganu

3) IPOH (05-5252729)
NO 18(Ground Floor), Jalan Meru Bestari B5,
Bandar Meru Raya, 30020 Ipoh,
Perak Darul Ridzuan.

4) SEMENYIH (03-87240095)
Lot Kedai Gf, 5-G, Jalan Semenyih Sentral 1,
Semenyih Sentral, 43500 Semenyih,
Selangor Darul Ehsan.

5) DUNGUN (09-8452062)
Lot 10062, Tingkat Bawah,
Jalan Baru Pak Sabah,
23000 Dungun, Terengganu Darul Iman.

6) KLANG (03-33422285)
No. 58, Jalan Nenas, 41400 Klang
Selangor

Terkini....senarai ar rahnu felda yg terima produk kita...tmasuk gb dan dinar

update terkini👆

(Wassap is segera sekarang 0195527632)

🌷 LIST🌷 LIST ARRAHNU YG TERIMA PRODUK GOLDBAR ZENITHGOLDS.. TERKINI..🌷 -

🌷 LIST🌷 LIST ARRAHNU YG TERIMA PRODUK GOLDBAR ZENITHGOLDS.. TERKINI..🌷 -

🌷 LIST🌷 LIST ARRAHNU YG TERIMA PRODUK GOLDBAR ZENITHGOLDS.. TERKINI..🌷 -

LAGI BUKTI ACCOUNT MATANG MAX 400 HARI DARI INVESTMENT : $5000


LAGI BUKTI ACCOUNT MATANG MAX 400 HARI DARI INVESTMENT : $5000

🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉
LAGI BUKTI ACCOUNT MATANG MAX 400 HARI DARI INVESTMENT : $5000
KEUNTUNGAN : $39'341.68
DATE INVEST : 12/2/2015
DATE MATANG : 19/3/2016

Wassap is segera sekarang 0195527632

LAGI BUKTI ACCOUNT MATANG MAX 400 HARI DARI INVESTMENT : $5000

SIAPA NAK INCOME PASIF UTK SETAHUN BERTURUT-TURUT?


SIAPA NAK INCOME PASIF UTK SETAHUN BERTURUT-TURUT?


SIAPA NAK INCOME PASIF UTK SETAHUN BERTURUT-TURUT?

INI CARANYA👇👇👇👇👇👇

(Wassap is segera sekarang 0195527632)

Tiap2 bulan topup🔝🆙

Bakal tuai hasil tiap2 bulan tahun depan (keuntungan 7-8x gandaan modal berdasarkan current eta profits 0.8%-0.9%).

Sekiranya topup amount besar, maka besarlah pulanganya kerana di ZG pengiraan keuntungan setiap hari selama 400 hari adalah secara compounding sistem.

*ZG berikan keuntungan min 0.5% ~ max 2.0% sehari bergantung pada nilai harga emas yg didagangkan dlm bursa saham emas dunia setiap hari.

Jika topup setiap bulan...

Masa kita tunggu sebenarnya yg terasa lama hanya utk tempoh 400 hari utk investment yg pertama...after that every month keuntungan masuk jd macam gaji bulanan pula untuk tempoh setahun berterusan.

Nampak kan???

Rancang income pasif anda secara bijak dari sekarang.🎯

(Wassap is segera sekarang 0195527632)

SEMAKAN ETA PELABURAN AKAUN EMAS ZENITHGOLD 20/3


SEMAKAN ETA PELABURAN AKAUN EMAS ZENITHGOLD DI WORLD GOLD SPOT INDEX SEPANJANG BULAN MARCH 2016.


SEMAKAN ETA PELABURAN AKAUN EMAS ZENITHGOLD DI WORLD GOLD SPOT INDEX SEPANJANG BULAN MARCH 2016.

Wassap is segera sekarang 0195527632

ETA HARI INI : 0.94% 
📆20/03/2016 📈0.94%
📆19/03/2016 📈0.94%
📆18/03/2016 📈0.95%
📆17/03/2016 📈0.95%
📆16/03/2016 📈0.93%
📆15/03/2016 📈0.93%
📆14/03/2016 📈0.94%
📆13/03/2016 📈0.94%
📆12/03/2016 📈0.94%
📆11/03/2016 📈0.95%
📆10/03/2016 📈0.94%
📆9/03/2016 📈0.95%
📆8/03/2016 📈0.95%
📆7/03/2016 ➡📈0.95%
📆6/03/2016 ➡📈0.95%
📆5/03/2016 ➡📈0.95%
📆4/03/2016 ↗📈0.95%
📆3/03/2016 ➡📈0.93%
📆2/03/2016 ➡📈0.93%
📆1/03/2016 ➡📈0.93%
Profit harian ataupun keuntungan yang kita dpt ialah 0.5%-2% hari2 selama 400 hari, keuntungan tidak tetap dan ada turun naik ikut harga emas dunia..jika tetap ia adlah riba, jadi tiada lgi unsur riba di ZG dan sememangnya patuh syariah..di ZG ni ialah Long Term Bisnes..
💎💶💰💎💶💰💎
Wassap is segera sekarang 0195527632

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Rujukan