Cari Artikel

Friday, December 23, 2016

Freemanson dan Illuminati semakin menonjol


Ada yg bertanya kenapa hujung fasa 4, FM & ILM seolah2 semakin menonjolkan diri mereka melalui simbol2, kartun2, lagu2, majalah2 dan filem2?

Sebenarnya, di akhir zaman ni lah mereka mmg nk tonjolkan diri secara perlahan agar kehadiran 'nya' nanti tidak mencetuskan panik.. dan mereka amat berbangga dgn kejayaan 'kerajaan' mereka yg dibina sejak ribuan tahun dahulu..

Kenapa mereka bangga dan tak takut dgn kita?

Kerana bagi mereka, Umat islam DAH TERLAMBAT utk sedar, dah terlambat utk melawan.. sbb kita sendiri adalah mesin yg menggerakkan sistem2 mereka...

Kita telah lama terperangkap dlm sistem mereka, namun 99% manusia masih tak mahu sedar akan perkara ini.. hanya 1% yg sedar dan cuba utk sedarkan orang lain yg masih 'tidur'..

Mereka gelakkan ajer..

So di akhir zaman ni kita satu2nya solution yg ada ialah Al Quran dan As Sunnah.. perlu minta pertolongan dari Allah SWT..

Sedangkan kita ingkar perintah Allah dlm surah
Ali Imran: 103 dan AL A’RAAF 96..

Dengan masjid sepi, pusat2 hiburan sesak dgn org Islam..

Ingat Israel nak takut dengan kita?

Dia gelak saja tengok kita terus mcm ini.
Dia kata kita Muslim Coca cola..
Bila buka buih melimpah.
Tapi sekejap jer lenyap..

Tahunya taip #pray4Gaza, #Pray4Syria, #Pray4Rohingya, #Pray4MH370, #Pray4MH17,

tapi apa yg ada disebalik #pray tu??

Negara penuh dengan maksiat.
anak isteri berpakaian tapi telanjang.
Akhlak runtuh, macam mana Allah nak terima doa kita.

Kita menumpang doa orang2 soleh ja.
Bila orang soleh banyak meninggal,
Bencana kian banyak..
Kalau kita terus macam ini..
Mcm mana nk tiba pertolongan Allah?

Hari ni marah umat Islam dizalimi Israel.. kapal terbang hilang..

Semua orang sibuk taip #pray sana sini.. pembaca2 berita tv pun mula acah2 pakai tudung.. kononnya dah insaf...

Tapi sekejap jer.. minggu depan dah start keluar rancangan Kilauan Emas, Dangdut Star, AF etc..

Itu yg 'mereka' maksudkan, muslim Coca-Cola...

p/s: Pesanan utk diri sendiri dan kepada sesiapa yg terasa dan ingin berubah..

#Pray4MuslimCocaCola

No comments:

Post a Comment

Follow My Twitter http://twitter.com/iskandarX @iskandarX
Follow My Facebook http://facebook.ocm/iskandarX
Follow My Blog http://feeds.feedburner.com/IskandarxSociety-MakeMoneyOnlineIskandarxStylo
Follow Me on Google ++ https://plus.google.com/u/0/102871867053782912924
Jika Artikel ini Memuaskan Hati Anda, Sila Tulis Review Untuk Kami di: http://www.alexa.com/write/review/iskandarx.com.my

Please Use Proper Words To Comment. Do not put your site or any url link inside comment box please or I will remove the comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Rujukan