Cari Artikel

Sunday, June 28, 2015

Ramadhan 1436 Hari Kesebelas


Ramadhan 1436 Hari Kesebelas

Ramadhan 1436 Hari Kesebelas, yeahhh dah masuk hari kesebelas dan nampaknya makin lewat is blogging pada bulan puasa nie, dan rentetan pukulan ke dc an #Streamyx.

Is dah malas nak bertekak dengan operator TM tu walaupun suara dia seksi ayu dan merdu semua bagai, kerana internet lebih penting daripada mengayat operator.

Jadi apa yang dah korang buat selama berpuasa 11 hri nie? Yang is sedih sangat bila baca ada lagi berita pasal ibu tiri yang dera anak tirinya nie, sampai patah 13 batang tulang, cucuh dengan api rokok dan sebagainya.

Ramadhan 1436 Hari Kesebelas

Ramadhan 1436 Hari Kesebelas


Masya-Allah, harap muka ja lawa dan mengetarkan rusuk kiri para lelaki (is tak bergetaq pun maybe bukan type is kowt), tapi isi hati perut ahli neraka rupanya. Si bapa kepada anak yang didera pulak takkan tak tau langsung kowt penderaan yang bini dia buat kan?

Is mintak satu jea hukuman kepada si pendera nie agar di jatuhkan hukuman sama seperti yang dialami oleh anak yang didera, patah-patahkan tulang dia sebanyak 13batang, dan cucuh dengan api rokok. Awat muka hang cantik nak kena kesian ka??? is cukup emo sapa2 yang dok dera anak, dok buang anak.

Takmo anak mai bagi kat is, is nak anak seramai yang mungkin. Tapi bila dah bagi xleh ambik balik aaa kecuali anak dia nak pegi balik.

Oklah berita dera nie memang is marah sengsangat kalau is dapat is dera pulak si pendera tu, buta kayu betul, asyik nak sedap jea keja hang, haa lepas nie mendapatla hang makan nasik kangkung ada akaq dan pasir, nasib laa kat dalam mesti siap kena belasah hari-hari punya confirm.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Rujukan